Jag fick min välförkänta skräpmat efterallt.:)

usch NK=tråkigt! Annars har väll dagen varit bra, förutom att det var sämst mat i skolan som vanligt. Och det var inte någon som ville ut och äta på max med mig:/ Menmen efterskolan så gick jag intill stan och så ringde jag terese för ville att hon skulle gå på stan ett tag med mig, men då sitter den prutten på bussen från stan som ska gå om två minuter så vårt samtal består av att jag tjatar och tjatar på att hon ska hoppa av tillslut säger hon om jag kommer och hämtar henne och det gjorde jag:) mötte lundmark på väg till terese buss också så han gick med oss på stan. Det blev lite shopping också. Trots att jag knappt har nå pengart men hade lite mer än vad jag trodde så har typ 100kr kvar nu:b Aja köpte iaf 2par örhängen och fixade jessicar present från mig och jessicag:) Sen Blev det att fara till stadsön och äta på charlies så jag äntligen fick min enligt mig välförkänta skräpmat:D Fast nu känner jag mig lite tjock men aja det var jättegott så de var värt:) Vi hade superkul också dem är som fulla av min humor dem där två:) många skratt spec av terese hon var som helt galen skrattade åt i princip ALLT;b hehe

Men nu tillbaks till TVn och dh för det här avsnittet tänker jag inte missa!;)

Lundmark och Terese! naw vilka söta vänner jag har!:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :D

2009-05-12 @ 22:34:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0