kanske har löst sig med jobb i sommar, kanske!:D

ÅÅ vad glad jag är:D ska och provjobba imorgon på kaptensgården här i kyrkbyn(nära och bra);) Så då kanske det löser sig med sommar jobb elller jag kmr säkert göra bort mig och sen å är det inte sommarjobb. För han sa att dem hade personal men att när det är bröllop och sånt så behöver dem alltid extra jobbare. Så jag hoppas att det går bra så att jag får extra jobba där lite då och då:) det är ju bättre än inget och då kmr jag iaf fall inte vara helt pank i sommar, så vi får se hur det går!:)

Usch vad trött jag är ikväll så tror jag inte aatt det händer mycket. JessicaG ringde för ett tag sen och sa att jag skulle följa med ut på krogen men jag orkade inte så mu kmr hon typ vara sur på mig på måndag:b Men jag orkar verkligen inte! Jag är trött har slut på pengar har träningsverk i benen sen allt dansandes i onsdags:b och sen så kanske inte jag ska fara ut dagen innan jag ska provjobba, jag vill ju att det ska gå bra och inte att jag är trött och bakis typ:b
nån annan gång Jessica!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0