onsdagen - lill lördag.

Jag började med kök på skolan gjorde en jättegod biff stroganoff med Linn.:) Sen efter skolan blev det att fara till Anton för att vänta på när han skulle köra upp! Han klarade uppkörningen:D Så nu har han äntligen körkort:D Grattis:D 
Sen fick han skjutsa hem mig så at jag kunde fixa mig inför kvällen;)
Kom till Anton, Viktor och Elinas 18årsfest typ vid 7 kanske minns inte riktigt när vi var där.
Jag hade inte tänkt att dricka så mkt:b men när vi kom dit så hade dem gjort bål så drack två muggar av den för den var riktigt god;) haha. Men jag var väll bara lite lullig som jag hade tänkt mig men sen kom vi fram till lekarna som Viktor och Elina höll i:p Vi delades i i tre grupper och sen skulle man välja ut en person som skulle göra en liten tävling och självklart så ställde jag upp i halsningstävlingen!;) Vi skulle halsa en 50cl cider hahaha och jag VANN;D spöade skiten ur dem andra(sjukt stolt) hehe. Men mådde inte så bra efter det kändes som att jag skulle spy och mina ben var helt skakiga:b Men en rap senare så mådde jag mkt bättre men de var också då det slog för mig haha jag blev nog lite mer full en vad jag hade tänkt och mer hade jag nog blivit om inte någon hade tagit resten av min kvarting! less! menmen så kan det gå, tänker då aldrig lämna nånting i kylen om jag inte känner alla. Men det var ändå sjukt trevligt folk dära, jag hade jätteskoj!:D Fast dansade nog lite väl mkt haha och jag som suger på att dansa och då kan jag inte ens tänka mig hur jag är på fyllan:b men det såg nog sjukt kul ut;) hhahaha!
Mesta delen av kvällen var jätteroligt! Men jag kan tänka mig att jag blev lite tråkig mot slutet, för blev skittrött! trodde klockan typ var 4 men den var typ bara 1:b så jag gick och la mig och sov ett tag på nåra stolar, jag brukar aldrig bli så trött!:O men det kan ju också ha att göra med att jag hade vaknat halv6 på morgonen den dagen:p

Aja En lyckad fest, Sen hände också en sak jag tyckte var ganska roligt, men det var jag nog ensam om att tycka:b
Blev tvr inte så mkt bilder jag är dålig på att ta upp kameran:b Men jag lägger säkert upp nån bild inom kort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0