Superhärlig dag!

Å gu vad skönt väder det har vart idag!!!:D Jag vaknade vid 12 ungefär gjorde ett försök att väcka Anton men han e ganska seg på morgonen:b Men tillslut fick jag upp honom!:) Tog en dusch sen kändes att det behövdes efersom att jag inte orkade duscha när vi kom hem igår:P Var inge bakis alls överhuvudtaget faktiskt;) men brukar inte bli det så ofta heller:b
Fast jag var så hungrig så att jag hade kunnat äta en hel antilop:P haha. Så Anton ringde efter pizza och for sen och hämta den:P Så satt vi i solen och åt pizza! mums!!:D men Anton glömde köpa en pizzasallad åt mig!:( men det var gott ändå:) Sen så har vi bara slöat i solen hela dagen:b men inte har jag blivit nå brun, ser fortf ut som ett lik. FAST! däremot har jag fått en massa fräknar spec på armarna och halsen! är helt prickig typ:P haha

aja nu e jag hemma iaf! får se om man orkar hitta på nått ikv:P men Terese, Nina och Oskar kanske kommer förbi mig ikväll men vi får se hur det blir med det:P

ett spöke ute i häääääääääääääääärliga solen:)

bakis mat (även fast vi inte var bakis) ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0