Ted Gärdestad

Idag så var resturangen öppen på skolan så vi skulle laga mat men finns inte så mycket att säga om det jag fick bara göra sallader(grekisk- och bönsallad) Så det var inte det roligaste kanske. justja Morgan du stinker verkligen.

Sen for jag till kultan på kvällen med Anton för jag skulle med psykologiklassen och lyssna på när Teds bror, Kenneth Gärdestad berättade om hans och Teds liv. Sjukt intressant var det, fick lust att köpa boken ett tag men sen kom jag på att det kanske hade varit ganska onödigt eftersom att Kenneth redan hade pratat i drygt 2h, så han hade väll redan berättat det mesta.^^ Men för er som inte var på kultan och lyssnade så borde ni verkligen köpa boken.

men nu duschen och sen krypa ned i sängen med älsklingen!:) 

"Det är för oss solen går opp
Och lyser som guld för kärlekens skull
Solen går opp så oskuldsfull
Och lyser på oss för kärlekens skull"

Kommentarer
Postat av: Emme

Hah, fan va kul om Morgan skulle hitta din blogg xD

2009-05-08 @ 20:20:18
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: moa:)

han måste ju få höra sanningen nångång;)

2009-05-09 @ 12:09:14
URL: http://moooah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0