trötthet och sånt dära.

usch jag är så less! och trött känner mig som värsta levandeliket:b 
aja resturangen var öppen idag i skolan men jag hade då oturen att få göra bröd(elr det funkar väll) men sen skulle jag självklart vara i disken också. usch! 
Och vem får jag inte jobba med om inte R! 
först kommer han försent och skyller på ingen parkering(som vanligt) sen skäller han ut läraren också, så han var helt sur hela dagen. och sen så fick jag ju ändå göra bröden nästan helt själv elr ja du knådade degen lite men du kanske inte var så jätteduktig på det, går resturang och kan inte ens knåda en deg vad gör du här? och du fick inte mkt gjort i disken hlr jag fick mer hjälp av jessica än av dig och även om du säger att du var där så fick du inte så mkt gjort:b 

Sen har jag en stark känsla av att det var du R eller nån av dina småkopior som skrev kommentaren till mig? sjukt omoget orka inte ens ha kvar den. Jag fattar allvarligt inte hur du orkar att alltid vara så jävla dryg och sånt exakt hela tiden och inte nog med det! Du har förvandlat M och J till mini kopior av dig!!! fattar inte varför dem ser upp till dig! Innan du började i klassen var J en schysst person och en jävligt snäll vän. men nu är han minst lika dryg som dig! Men t.o.m du var shysst förut elr typ bara när man träffa dig utanför skolan. Jag vet inte om du tror att du är något spec som beter dig så i skolan. det är så patetiskt. DU är patetisk och du borde fan skärpa dig. bete dig som en 20-åring och inte en 2-åring, tack!
Och J du borde skärpa dig också så att det går att prata med dig igen, det hade som varit trevligt.

Och R du kommer säkert komma och fråga mig varför jag inte sa det här dirrekt till dig. Men det kan ha att göra med att det knappt går att prata med dig för så fort man öppnar munnen så ger du bara nån spydig kommentar (jag undrar om du ens själv vet hur löjlig du låter?) och + så var jag så irreterad så kände mig tvungen att skriva av mig:)
aja hoppas du inser hur du beter dig och skärper dig så att vår klass kan bli bra igen som innan du började och jag vet att det är många som håller med mig.:)

Kommentarer
Postat av: jessica gard =)

ska anmäla dig moa ;);) hahaha

2009-05-28 @ 14:57:11
Postat av: moa:)

ånej ska du?:O jag kmr hamna i fängelse:O jag skulle aldrig ha nämt att du hjälpte mig med disken i inlägget:/ hahahahah;b

2009-05-28 @ 16:06:24
URL: http://moooah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0