varför känns det ibland som att jag inte känner dig?

Du pratar aldrig med mig om dig längre du säger ingenting typ, det känns som att jag inte känner dig ibland. Jag menar du vet typ allt om mig men vad vet jag om dig egentligen?. du säger aldrig heller vad du tänker på. Jag vill ju veta vem du är och vad du tänker på! Vi har vart tillsammans så pass länge nu så jag borde ju känna dig mer än någon annan. Men det gör jag inte. Visst vi pratar med varandra, men då är det antingen jag som berättar vad jag känner, tänker och sånt eller så pratar vi om sånna där helt knäppa saker som inte har med nått att göra för att vi e som lite knas.;b. 
Men aldrig får jag veta nått om dig. Jag blir jätteledsen när jag märker att det är nått och du aldrig säger. 
JAG VILL JU VETA VAD SOM FÖRSIGÅR I DIN HJÄRNA!:b

Jag älskar ju dig och vet att du älskar mig! för det är så det ska vara, vi två, elr hur älskling?:)

så börja prata med mig. 
För du är det bästa jag vet och även fast du gör mig ledsen ibland så är jag ändå världens lyckligaste som har dig!:)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0