..

försov mig idag, eller njae försov och försov kanske inte larmet gick ju imorse men var så trött så somnade om:b

Men dumt nog av mig för jag intill skolan sen vid 10tiden. det var typ 5min kvar av lektionen sen var det hål i typ en timme innan vi hade en lektion som vi inte behövde komma till:P Så började med att jag gick till biblo och sov typ 30min elr nå sånt:P sen så var det nog ändå bra att jag kom till den lektionen som man egentligen inte behövde för då fick jag reda på att vi skulle ha ett prov i alkoholskador efter den lektionen!! hade helt glömt bort. måste verkligen börja anteckna är så mkt nu så kan omöjligt komma ihåg allt!
Men det gick nog ganska bra på provet, de var inte sådär jättesvårt:)



Kommentarer
Postat av: Linn

hoppas du får en bra eftermiddag och kväll

2009-11-17 @ 17:00:29
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har precis skrivit ett inlägg som handlar om super häftiga pappers skor! Har en fråga om du skulle ha tålamodet att orka göra ett par sådanna skor som på bilderna?

Svara gärna, om du vill såklart:)

Kram!

/Amanda

2009-11-17 @ 17:29:39
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0