färga håret

Måste skynda mig att skriva inlägget, mitt internet fungerar inte som det ska, funkar typ 5mmin sen lägger det av i typ 45min sen funkar det 5min och ja så fortsätter de så. så är lagomt less!!  

SKA färga håret ikv är lite nervös eftersom att det är en väldigt mörk rödbrunaktig nyans. och jag som senast jag hade rött hår svor att aldrig mer färga nån röd nyans igen eftersom att det är ett rent helvete att försöka färga bort det röda håret sen när man vill ha en annan färg, en massa avfärgningar efter avfärgningar som bara sliter på håret och sen är det ändå fortf pippilångstrumpfärgat hår:b och jag har ännu svårare att få bort rött hår eftersom att jag har röda pigment i håret. Och sen så måste man ju hålla på att färga håret hela tiden eftersom att rött hår blir så fult efter ett tag! mitt hår kommer bli jävligt slitet(om det kan bli mer slitet än vad det redan är) Men nu har jag bestämt mig för att färga det såhär:b


den såg mer brun ut på den här bilden men får se hur det blir:)
kanske lägger upp en bild senare om det inte blev allt för fult:P (och om internet vill funka!)

Kommentarer
Postat av: frida

jag tror de kommer bli finfint ;)

2009-11-22 @ 21:11:27
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0