fredag:)

MITT INTERNET ÄR CP!!!! LESS!!!!! VILL INTE FUNKA!!!

men som tur är så är jag hos anton nu och hans internet fungerar prima:)

Han har nyss hämtat mig från nina:) Har varit där med nina och hjälp till med att servera till hennes mamma och hennes kompisar:) eftersom att Helena(ninas mamma) fyller 60:) 
Det var jätte trevligt:D hade lungt kunnat göra det gratis också men nu är det så att jag ska få betalt;)

Dem är så söta helena och hennes kompisar:)

Nu ska det bara vara myyys:)

Juste GRATTTIS PÅ 18-årsdagen LUNDMARK:D
Imorn så var det meningen att jag skulle följa terese och frida till piteå men ska inte för vill kunna sova ut nu när det är helg:)

så ska ha myshelg med anton:)
Får se om jag far och hälsar på hos nina på dagen imorn och firar hennes mamma lite mer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0