hmm

Fick min klänning från nelly idag.
borde egentligen vara överlycklig, den var ju fin. Men jag vet inte riktigt om jag ska behålla den tror nästan att jag ska returera den:/ vet att jag kommer få världens ångest sen, men å andra sidan fick jag världens ångest när jag såg fakrturan också och veta att jag måste betala pengar som jag inte har:/ och om jag lämnar tbx den så kommer jag iaf kunna göra nånting den här och nästa månad:P
Men den var ju så fin på! men den skulle vara finare om den var lite kortare och så tyckte jag att den kändes lite för stor. Så ja jag ska lämna tillbaka den.. eller.. ja.nja.. jag vet inte måste tänka på det.
+ att jag skulle säkert bara använda den 2-3ggr sen skulle den få hänga i garderoben och ruttna.

Men nu plugga, eller ska nog sova till middagen och sen efter jag ätit då kan jag börja plugga!:D vilken bra idé:)

Kommentarer
Postat av: Michaz

får ju visa bild på den ;) Klänningen asså :P

Jo min helg var grym! Skönt halloweenfirande med ett trevligt sällskap och mycket dansande ;)

2009-11-02 @ 18:09:50
URL: http://michab.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0