Lördag:)

Kul kväll igår:)

Började med bio! 2012:)
Den var bra, men jag tycker att det var lite väl många "en sekund ifrån döden scener" 

Men jag vet då iaf att jag kommer gå runt och vara rädd år 2012:S

Sen for jag och anton till filippo. så fixade jag mig där så förfesta vi där också ett gäng:) orkar inte börja rabbla upp alla namn:P

Sen vidare till en annan förfest på östermalm hos jocke. trevligt var det blev lite ölspel och sånt:)
Sen vidare till stan:) vi kom inte in på allstar så det blev cleo ist:) men anton följde inte med in han var väll inte så taggad. 

Anton kom och hämtade mig vid 2 tiden. så for vi hem till han för att göra kvällsfika(klämmacka!) Men blev vålsgästade av antons kompisar. hihi ville bara kasta ut dem så att jag kunde sova! haha:P nä men var riktigt trött:)



NU så ska jag och anton laga mat åt oss:) Sen blir det att vara med nina hos mig:) så ska fridao hämta sina saker hos mig också så får se om hon stannar och är med oss ett tag också:)


hihi, stilig bild på fridao och mig;b


Kommentarer
Postat av: frida

hahha, klockren bild ;)

2009-11-15 @ 13:42:27
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0