mysdag

Idag så har jag gått på stan med mamma idag och fått ett par nya byxor och ett linne:)
Efter det så mötte jag anton så for vi och bowlade med hans familj( vill inte ge nå detaljer från bowlingen!! jag suger verkligen!) fick inte en enda strike :(((

Sen så har jag spenderat resten av kvällen hos anton sett idol och tagit en promenad var jättemysigt och vi flummade oss rejält:D DET VAR SKOJ!!:)

Nu blir det att krypa ner i sängen och se änglar och demoner:) har velat se den filmen jättelänge och nu ska vi:D



Det blir nog inte helgen imorn:/ Har inte fått mina pengar och känns fel att låna! har nog med skulder så.

Men Linnéa det kommer fler helger, vi är ju bara 18!;)
Men hoppas att du får det jättekul imorn:D Vi kanske kan fara ut nästa helg, då har ju studiebidraget kommit?:D


Blev inge antons stuga i helgen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0