Panik!!!

Jag får panik! 

Har aldrig kännt mig så instängd från resten av omvärlden..

Mobilen fungerar inte, hemtelen fungerar inte. Det enda jag har kvar är internet som fungerar av och till!!
Håller allvarligt på att bryta ihop!:b 

Så gissa vem som ska fixa med sim-kortet till fonen imorn? JO, JAG!

men det får fixas på kvällen för kommer inte ha tid.
ska möta terese imorn efter skolan, gå på stan ett tag och sen köpa biljetter till luciavakan på bion:) Ska eventuellt också gå förbi anatolia imorn, annars blire nog på tisdag eller onsdag.
Ringde dem för nån dag sen och självklart så hade dem "glömt" kolla upp om min lön stämde. Så nu ska jag förbi dit så ska vi kolla igenom hur många timmar det var jag har jobbat.
Usch känns så utdraget de där, jobbade ju där i somras är ju flera månader sen nu! men fick ca20h förlite i lön och det är inte löst ännu.


Å imorn kommer studiebidraget!!:D men antar att det tar slut första dagen!

Lite saker att shoppa imorn:
concealer, deo, julpynt, hårklämmor, m.m( mycke mer:S) Och justja biovakan också den går på 220 tror jag att det var:P och sim-kortet blir 100 tror jag.

Sen så ska ju förhoppningsvis mina pengar räcka till julklappar.

och så ska jag ju kanske ut till helgen, och sen så fyller nina år snart också och då blire också att fara ut + att köpa en present också. HUR SKA MINA PENGAR RÄCKA???!!!:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0