såstörda:)

Dagen som vart då, började med sovmorgon till11:) Sen skola sen hem till jessicag med hon och jessicar för att hålla på med projektarbetet:) och sen ut på bus och jag måste då säga att dem är sjukt störda, men störda på ett positivt sätt;) hihi!

Efter bus och pinsamheter så for vi till Anton och såg på desperata hemmafruar:)
Sen for jessicorna hem och jag och anton for till mig för att hämta saker sladda de lite med bilen(så sjukt kuuuuuul!!!):D


Nu blir det kvällsfika och sängen:) kasnek nått family guy eller scrubs avsnitt om inte anton är för trött(a)
Sovmorgon till 1 imorgon!! SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!:D


hittade en gammal uschja bild på mig på antons dator:)



love u skitunge<3:D

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

va söta ni är =)

2009-11-11 @ 21:08:37
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Vad söta ni är!

2009-11-11 @ 21:08:59
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0