slödag

Idag har min dag gått ut på att ligga i sängen å slöa och kollat en massa repriser på tv bl a EMA.

Igår var det då tjejkväll hos jessica:) riktigt skoj att umgås med tjejerna:) även fast dem blev fulla som stryk;) HAHA HA! senare kom anton och hämta mig, så blev det maxdriven för jag var hungrig, men hade bara råd med en liten pommes:(

aja sen blev det väll prata med anton eftersom nä tänker inte säga men var iaf jävligt sur på den jävla idioten med världens sämsta minne!! är väll fortf sur eller iaf fortf irriterad på honom och det får han stå ut med, men ska nog ändå till honom och sova sen.

Får se om jag ska förbi terese ett tag efter middagen också men vet inte om jag orkar är trött:P och så äre ju så bra på tv idag, men får se hur jag gör:)

planen var egentligen att plugga idag men det blev ju inte av så det får väll bli imorgon då, är ju ändå ledig:)
Så måste jag också komma ihåg att skicka tillbaka klänningen från nelly innan det är försent. har kommit fram till nu att jag inte kommer att ha råd att betala fakturan och har inte råd med mera skulder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0