sova?

jag vill typ sova men ändå inte känner mig så irriterad att jag bara vill skrika ut mina aggressioner till någon. men det tänker jag inte göra, får sitta här och hålla allt inne! usch.

Nä känns ändå som ingen idé att jag går och lägger mig, kommer ändå aldrig kunna somna jag är inte alls trött och så är jag alldelles för irriterad och fylld med tankar för att kunna somna.
men sånt är livet.



aja måste kanske ändå gå och sova ska endå vakna hyffsat tidigt, måste se en massa repriser på program som jag missat typ idol och mammas pojkar har för mig att de var nå mer också men kmr inte på just nu.

Sen blir det att plugga också om jag finner ork för det. ska påbörja ett arbete i religion och så det där jävla provet i alkholpolitikens historia som jag inte har gjort ännu som jag har tänkt göra i flera veckors tid nu men har inte hittat orken att plugga till det än, kommer väl inte bli imorn heller men ska försöka.
kommer väl ta hela dagen+natten imorn innan man kan det.

så vet inte hur jag ska hinna vara med anton imorn var meningen att vi skulle vara med varandra hela dagen imorn. men sen kom jag på att jag måste plugga så skulle bara sova med han och nu vet jag inte ens om jag hinner med det, och det som är våran månadsdag imorn och vi har varit med varandra varje månadsdag sen vi träffades, imorn blire 2år2månader men jag antar att nångång blir den första månadsdag som missas och just nu verkar det vara imorn som blir den första.

HATA plugga på söndagar det är då det är vilodagen så att man kan orka en till vecka med skola!


Och jag är jävligt less på internet som fuckar upp sig hela tiden!!
LESS!

Kommentarer
Postat av: Din lilla Anton

Hallåå =) ring mig om du ser det här!!

2009-11-15 @ 02:31:12
Postat av: Emma

Okej härligt, haha okej jo jag ska fundera!:)



Allt bra med dig annars då?=)

2009-11-15 @ 14:58:52
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0