TRÖTT!

Är helt slut efter dagen! :P
ojojoj säger jag bara, jag behöver verkligen en fotmassage och som tur är så är den på väg nu(anton);)
OJ han är här nu t o m så bli ett snabbt inlägg så jag kan få min välförtjänta massage:D

anhörig kväll idag på skolan så mamma,pappa, anton och hans föräldrar kom och åt det vi lagade och ja en massa andras familjer och släktingar kom ju också:P

Dem tyckte det var jättegott:D
Har till och med fått dem att börja gilla musslor eftersom att jag tvinga dem ta förätten(som var mussla) för att det var ju jag som hade varit med och gjort den:)

Så nu frågar redan mamma och pappa när jag kan göra det receptet hemma;) hihi
Mussla är faktiskt gott!:)

Men nu dusch sen massage sen SOVA!:)


Imorn blire bio med anton:D vi ska se 2012!!! den verkar så bra, men ändå så läskigt:P tänk om jorden går under! jag tror att den kan göra det jag kmr då gå och vara orolig hela 2012 och går den inte under då så tror jag att den går under 2014 som jag alltif har trott långt innan jag visste att det var förutspått att den skulle gå under 2012.

oj blev ändå inte så kort och snabbt inlägg men känner ändå att jag har fått skriva av mig nu:)
tror inte att jag kommer ha tid till att skriva imorn:b fullt upp! hihi:)

nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Freddy

Hej har du lust att rösta på mig så vore det jättesnällt! Nummer 2:

http://brilliantabecca.blogg.se/2009/november/finalisterna.html#comment

2009-11-13 @ 00:11:59
URL: http://photobyfreddy.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-13 @ 12:35:35
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0