köpångest

haha jag är så störd har nyss besällt en klänning för 500 på faktura känns så jävla onödigt jaghar inte dem pengarna jag har redan en massa skulder men jag kan ju inte sluuuta! och så hade ju xs redan tagit slut i storlek och jag ville inte riskera att s också tog slut så var bara tvungen! och nu ångrar jag mig typ. faan om jag inte passar i klänningen som jag säkert inte kommer att göra( jag är ingen klänning människa egentligen) men hoppas at jag passar i den:)

jävla I-landsproblem:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-26 @ 18:48:02
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: och det är super svårt och säga vilken man ska börja med för jag vet inte själv vilken jag tycker är godast :)!

2009-10-26 @ 19:33:13
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0