balhysteri

haha jag har fått typ värsta balhysterin för råkade börja kolla lite balkklänningar på internet:b Och nu är det ändå jag tänker på att kolla balklänningar å sånt:P haha jag vet jag är knäpp! det är ju som ett bra tag kvar tills balen, över ett halvår kvar ochj jag kollar redan runt, men man ska ju vara ute i god tid;D hihi

Men tror mest att min lilla hysteri beror på brist på saker att göra:P + att jag tror att balen kommer bli ett jävla fiasko för mig.

När jag sa till min mor och far att jag hade kollat på balklänningar skratta dem och sa sen att dem vägrade betala för allt som hade med bal och student och göra:'( (drömmar krossade) Sen sa mamma att hon kunde leta upp nån gammal klänning eller tyg på myrorna:S dumma är vad dem är!:p

Men nu har jag kommit på att mamma ska få ett försök att sy en klänning och om hon misslyckas så skiter jag väl i balen, men känns så tråkigt det är ju ett minne för livet!
Men hoppas mamma lyckas annars kanske jag frågar sara hon har ju gått mode&design:)
Men jag tror inte att jag kommer vilja ha en sån här typisk balklänning tror inte ens att jag vill ha en hellång:P fast det är ju många månader kvar så hinner nog ändra mig några gånger:b

Men det känns endå som att balen och studenten är ganska nära nu. jag går ju 3:e året det är helt sjukt känns typ som nyss man började 7an och nu har fakturan för studentmössan kommit sjuuuukt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0