dagsattsova

Jag borde verkligen gå och sova för att komma upp imorn. Nog för att jag börjar 1 men ändå + att jag inte har något bättre för mig. Och då är det lika väll att vara helt utvilad till imorn. Men tror nog inte att jag ens kommer kunna somna men så går det när man sover mitt på dagen:S:P Men kan iaf tvätta bort sminket nu!:) och kanske äta nå gott och dricka ett ton med vatten. Jag dricker ju aldrig vatten, men borde verkligen göra det innan jag torkar ut:P

Juste försökte göra om headern igen:P men jag är ju inte ett proffs kan man då lungt säga men nu får det hära duga ett tag iaf;O

nattinatti:)

Kommentarer
Postat av: elin leijon - makeup & skönhet

Natti =)

2009-10-13 @ 23:53:29
URL: http://elinleijon.se
Postat av: Frida Stigevik

sv: jaa, testa! :) det var jätte gott tkte jag!



åh, va kul! ^^ värmer verkligen, kul att du följer den tom! :D ska skriva så att det glöder!! ^^

2009-10-14 @ 15:47:12
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0