där hade jag allt tur:b

usch vad hemskt:P och SÅ typiskt mig!

Jag kunde inte hitta min mobil idag när vi hade slutat så jag bad Jessica ringa till den. Men vi hörde den inte, men då var det nån kille som svara i den och jessica blev typ rädd så hon la på:P 
Så då lånade jag jessicas mobil, ringde och frågade om han hade min mobil (tyckte att jag kände igen rösten lite)
ja och självklart hade han ju den, han pratade ju i den så var en ganska dum fråga av mig:P men jag var typ helt skakig och nervös. Ville inte förlora en till mobil. Aja så jag frågade vem det var och han sa: Gissa!
så började jag tänka lite och det kan bara vara en som skulle säga så, så jag frågade om det var anton. OCH det var det:D Så jag frågade om det var han som hade hittat min telefon men så var det tydligen inte.
Det var några från ninas klass som hade hittat den på en toa och sett att jag var vän med nina eftersom att hon var den senaste jag hade pratat med, så dem hade ringt nina och gett telefonen till henne och hon hade ringt anton och sen gett den till honom:D fatta tur jag hade att det var dem som gick in i toan och hitta telefonen 99% av dem på skolan hade tagit telefonen. så jag hade tur:)
nog om det:p

Igår så var jag sammanlagt ca13h i kök:P började med att vi hade kök på skolan lagade lunch:) och sen slutade vi vid 2 tiden och sen var det för mig, jessicag, rasmus, malin och vår mentor att fara vidare till arkus(men gjorde ett stopp på willys först för powerking och choklad;) ) Vi skulle jobba på arkus för att vattenfall firade 100år så det var eller skulle vara 700gäster men det var typ bara 560 elr nå sånt:P så dem behövde hjälp:P Men det var riktigt roligt ändå:) men slutade halv 10 och var riktigt slut:P sjukt trött idag:P och då tycker jag verkligen synd om linnea som jobbade i servisen hon var tvungen att stanna till 2 på natten:S


rasmus, jessicag och malin:)

Men nu ska jag intill stan och sen fixa mig å sånt för ikväll blire att fara ut på cleo:)
Så jag äntligen får ha på mig min fransklänning och röda pumps, kanske blir att ha rött läppstift till också;) men får se:) Får väll se om det blir nå bilder till imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0