halloween

känns konstigt att skriva det här igen för skrev nyss det här inlägget men det bara försvann typ 5 min efter att jag hade publicerat det:S så försöker igen och hoppas att det här inte försvinner:P

aja lördag idag iaf alltså halloween idag:)
Skulle egetligen ut ikväll igen. till farmen i boden.
Men känner att jag varken har nog med ork eller pengar för att fara dit och pratade nyss med terese verkar som att hon inte heller har så stor lust. det var egentligen meningen att det skulle vara förfest hos henne och sen vidare till farmen. Men nu lutar det mest mot att det blir en myskväll hos terese ist:) helt lungt med mig;) bara halloweenmys utan läskigheter..skönt:b

Idag är det en lite mindre läskig Moa iaf:b

Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet ;)

2009-11-03 @ 12:52:37
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0