hatar skolfoto

Usch fattar inte ens varför jag skulle vara med i år!!! JO för att det var meningen att vi skulle flumma oss på bilden men vi fick typ inte för hon som fotograferade. sååå det blev en vanlig bild, hade det varit en flummbild då hade det inte gjort nått för då är det ändå meningen att man ska se "ful" ut men nää nu var det en vanlig bild och man ser ut som man gör i verkligheten alltså kan alla i hela gymnasiebyn se hur jävla ful jag är. Känner världens ångest över att jag ens var med:S vilken hesmk bild på mig jag ser ju inte ens ut som en människa ser ut som nån tecknad figur:S näää ville bara gråta och värre blev det när vi skulle ta enskilda bilder:/ jag ser verkligen ut som ett sär jag ÅNGRAR verkligen att jag var med... VILL ALDRIG SE DEM BILDERNA IGEN!!!:(((






Du borde inse hur du beter dig och sluta vara så egoistiskt. Kanske inse att det inte bara är alla andra som gör fel och du gör inget fel. iiinte alls nej..

Man får ha en egen åsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0