jag tar ut lovet i förtid:)

Imorn är sista dagen i skolan innan höstlovet skönt. Men jag har ju varit sjuk men börjar bli så pass frisk nu så att jag borde gå imorn. Men icke då. Jag orkar nog inte gå imorn tar nog ett lite extra långt höstlov istället;)


Usch jag får inte ihop hur mina pengar ska räcka nästa månad:S
studiebidraget är ju bara på 1050:( det är ingeting:( har så mkt utgifter och mkt som jag ska köpa ju.

Ska beställa en klänning från nelly, köpa concealer, sminkbortagning, dagkräm, present till terese, halloweenfräkt(som anton har kommit på vad jag ska vara! haha!:P) och en massa mer med saker är skyldig anton pengar också:/ inte bra, inte bra alls. Vet inte hur jag ska ha råd med allt:/

Hihi juste Anton har tydligen bestämt sig för vad vi skulle ha på oss på halloween;)
Han har bestämt sig för att han ska vara nalle puh och att jag ska vara nasse:P Men det kan han ju glömma;b även om nasse är hur söt som hellst så tänker inte jag klä ut mig till en rosagris:P 


Men vi hade varit ganska söta endå^^ hihi<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0