LÅPISS

JON ÅKTE UT:'(( why!!!!!?

å vad irreterande han som var så gullig. Själv tyckte jag att camilla skulle ha åkt ut, men alla röstade väll på henne med tanke på vad som hände i torsdags.. haha PINSAMT läge hon hamna i:P stackarn..
Men tyckte ändå inte att man hade behövt rösta på henne för att man tyckte synd om henne för hon var ju inte bra ikväll, eller hon var ju inte dålig heller men sämre än dem andra. Och egentligen så tror jag inte ens att hon hade blivit ett wildcard om inte det hade hänt, tror att juryn också tyckte lite synd om henne:P

aja nog om idol:P

Jag ska sälja på loppis imorn:P HAHHA
har ont om pengar och det är bara några dagar sen studiebidraget kom:S så behöver lite extra pengar så samla ihop lite filmer,böcker och kläder, märkte dem med "tegelsten" don't ask why! och sen for jag till sunderbyn och lämnade in dem:P kostade ju bara en tjuga att lämna in sina saker där så hoppas att jag tjänar lite mer än så iaf:P hade ju varit tråkigt om jag bara förlorade på det men kommer nog inte få sålt mer än för högst 50:P haha menmen man kan ju alltid hoppas på lite mer än så:)

nu ska jag gå och sova så här tidigt på en fredagkväll:P Men jag är jävligt trött!:P så nu borsta tänderna och sen krypa ner i sängen med Anton<3 OCH Sigge så klart:D

Min Sigurd (Sigge) <3 :)

Kommentarer
Postat av: frida

söt sigge :D

2009-10-04 @ 13:16:42
URL: http://fridaoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0