man hinner inte med något på ett par timmar

Usch tiden bara far iväg och jag har i princip inte gjort ett piss sen jag kom hem från skolan. Och det som var så jäkla mycket jag behövde göra och nu hinner jag bara packa med mig nödvändigheter som jag behöver när jag far till anton:P som är ganska snart:P hoppas att terese hinner ringa! hon skulle ju till oscar hade ju tänkt samåka;)
men hon kanske for utan att ringa mig(gråter). 

aja bäst att lämna datorn nu så att jag hinner med bussen:)




Jag ringde för att höra hur du mådde, men du verkar fortf vara sur på mig fast jag inte gjort något. Aja det är ditt val om du vill prata med mig eller inte. Och jag förstår att du är ledsen men jag tycker iaf att det var starkt av dig att berätta för honom!:) även om det känns tungt nu så kommer det att bli bättre. I promise.


Fridal och jag. det är ljuset i affären som gör att vi ser ut som spöken spec jag:P Jag looovar att jag inte lyser vitt in real life så att säga;p hihi

"Funderar starkt på att skaffa en sån mössa;D"

Kommentarer
Postat av: Danni

Sv: Tröjan kommer från H&M och ringarna kommer från cocoo.se :)

2009-10-14 @ 20:37:56
URL: http://theimaginaryclub.blogg.se/
Postat av: SANAZ

Hehe va skoj bloggnamn..tänkte på Al Pacino i "En kvinnas doft"...fast han säger Oooaaaah :)

2009-10-15 @ 09:20:38
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0