Oooonsdag.....:)

Onsdag idag:) betyder att det är greys ikväll! bästa!:)

Men måste även plugga matte:/ ska försöka att plugga lite matte varje dag ligger så långt efter ser inte fram emot något prov sen. aja sen så ska jag väll städa mitt rum för kusinerna kommer kanske till halloween och mitt rum är mitt rum/gästrum så måste verkligen städa så dem kan sova här då:) Och för min del blir det väll att sova på soffan eller hos anton:b

Aja har gått på stan idag och kollat runt lite vad man ska klä ut sig till, trodde att mitt studiebidrag hade kommit idag för terese hade fått sitt. Men visade sig att jag inte hade fått det så får väll det på fredag.

ska nog iaf köpa lite fejkblod:) sen så köpte jag och terese grå spray till håret:P så vi får se hur man gör med sminket och håret sen , men orkar inte köpa nån dyr dräkt för att använda engång:b Men hade velat köpa gröna kattögelinser men dem kostar 299:S så nej får klara mig utan det:P

Men det hade nog sett väldigt scary ut:P


Nä.. nu ska jag äta middag.. PLÄTTAR!!<3 Mums:)

Kommentarer
Postat av: J

Följa varandra på bloglovin:)?

2009-10-29 @ 16:54:22
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/
Postat av: michaz

whaaa.. hahaha läskigt ja ;) ännu läskigare om man bara kör Pupiller

2009-10-29 @ 23:08:32
URL: http://michab.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0