sick!

Usch har gått och blivit sjuk:/ jävla min familj! Så går det när man har en stor familj, en blir sjuk en vecka senare är alla sjuka!

Men en sak är ändå ganska positivt och det är att när man har ett förkylningsvirus i sig så kan man inte få svinflunsan!:D ALLTSÅ så länge jag är sjuk med en vanlig sjuka eller förkylning så kommer inte jag kunna få svinis:)
och det är bra jag vill ju inte dö!:O

Usch känner mig verkligen inte kry bajs jävla hals, huvud och mage! Men MÅSTE ändå intill stan med min pappa som också är sjuk(vi har tänkt att smitta ner alla) .. Nä men jag köpte ju jacka igår. och är osäker på om jag ska byta storlek till en xs, men igår fanns det bara en kvar så måste skynda mig + att tror ni inte den vanliga oturen har drabbat mig elr egentligen pappa han betalade ju:P!!!
köpte jacka igår från team sportia och vad händer inte idag då? .. Jo idag när posten kom.. vad låg inte där bland all post om inte en rabatt på tror det var 20% på jackor på team sportia som går ut om 3dagar:P så pappa tyckte att vi ska fixa det nu. usch vill inte gå på stan jag ser för jävla risig ut och snorig och krasslig i halsen:/
aja ska sluta klaga nu och klä på mig ist.

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

sv; usch vad tråkigt, jag har nyss varit förkyld :(



/Linda

2009-10-20 @ 16:28:44
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0