söndag suck..

usch söndagar.. betyder att skolan börjar imorn och det gillar jag ej.

Aja har väll mest legat i sängen idag men nu är det dags att börja fixa mig eftersom att jag måste på stan och köpa en sak en ganska viktig sak som jag verkligen borde ha varit och köpt igår men han aldrig:S

Sen blire väll att kolla lite på skor och sånt kanske också om jag vågar gå in på monki igen. jag kan ju inte köpa nått har bara 150kr för resten av månaden:P Men som vanligt kanjag bli helt kär i vissa kläder och då kmr jag få sån ångest att jag inte har råd med dem:S men men JAG VILL BLI RIK!:) det hade ju inte varit helt fel:)

Kommentarer
Postat av: Cristin

SV: Ja och nu längtar man som tusan till tisdag! :D



-Cristin

2009-10-11 @ 16:33:54
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0