söndagsmys:)

JA!:) Anton ska ladda ner photoshop åt mig:) Fast då kmr väll hela mina dagar gå åt till att försöka lära mig det sen:P men skitsammma:) vad skojjj:) ahaha.

HAr nyss ätit tigerkaka som mamma baka men hon glömde en viktig ingrediens...bakpulvret;) haha. Jag tyckte att den var ovanligt kompakt, den brukar ju vanligtvis vara så fluffig:b Så frågade mamma om hon hade tagit mindre bakpulver än vanligt men då slog det ju henne att hon hade glömt helt bort bakpulvret. Men det gjorde inte så mkt den var fortfarande god:) och den blev typ mycke mastigare:)



Juste imorn så fyller min lillebror 8ÅR!!:) och det betyder bara en sak!!! TÅRTA IMORN!!!:D:D


Kommentarer
Postat av: Leia

Vad är bakpulver till för?

2009-10-11 @ 21:30:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0