tråk

hmm vad ska man göra sitter här och har inte ett piss att göra:( Vill ha godis!:D Men affären känns lite för långt borta:P Tror att jag ska fara till anton sen ikväll och sova:) Men just nu är han i porsön på "gaybastu" , lite oroväckande:P HAHA!!:)

Jag ska nog ringa anton sen och komma med mitt braiga förslag att jag hoppar av bussen på kvantum så kommer han dit och hämtar upp mig så kan vi köpa massvis med godis;D LIvet hade varit enklare om jag hade haft körkort, och jag som inte ens börjat övningsköra än:/




Usch jag blir galen på min mobil att sim-kortet har pajjat hur ska jag nu göra jag kan inte få tag på någon och ingen kan få tag på mig heller:S måste skaffa ett nytt men har inte råd har knappt råd med att köpa godis till ikv. Men ska fråga jättesnällt om pappa kan köpa ett sim-kort till mig hoppas at det går att jag får samma nummer också:)

haha ganska gammal oseriös bild:P


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Vem är anton?

2009-10-26 @ 21:13:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0