whatwhatinthebutt

Kom hem till anton för lite mer än en timme sen:) Kom dirrekt från skolan eftersom att det har varit kvällsöppet:) Var grymt skoj och jag blev helt nöjd men min vaniljglass jag gjorde mumsmums, men har mått lite si och så idag eftersom att jag proppat i mig av glassen hela dagen:P haha vilken tjockis jag är^^
Men det tar verkligen på kraftenrna att stå upp och gå i dem dära träskorna en hel dag så är sjukt trött nu:P

Vad har jag mer hunnit göra idag... har varit på storheden med jessiKORNA:) och sökt saker till vårt projektarbete men hittade inte det vi sökte:P Sen har jag och jessicar äntligen köpt jessicag födelsedagspresent:D (bara lite över 4månader försenad;S) aja blev iaf ett presentkort på kärleksbutiken eftersom att vi vet hur mkt hon vill ha en ***** så nu kan hon välja ut vilken hon vill ha;) hahahah!!

Igår hann jag inte heller skriva men var då med nina, emelie och terese:) åt på charlies(a) och for sen till emelie för att se idol sen efter det så blev det till terese för att se greys anatomy:D IZZY överlevde ju trodde att hon skulle dö:O Men george dog:'( men åå har längtat hela sommaren på att det skulle börja igen:) så bra program!!:)
OCH på tisdag har desperate housewives premiär!!! LÄÄÄÄNGTAR:D




Å jusste jag försökte ju göra om min header men det är jättekonstigt för den ser olika ut i olika webbläsare för jag gjorde om den på google chrome men på internet explorer så setr den helt annorlunda ut så gick inte på det för att försöka fixa och nu är den helt fucked up och jag fattar ingenting vet inte hur jag ska fixa:/

aja nu mys med anton<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0