Yesterday

igår så blev det då att fara ut. först till jessicag och för festa lite med hon och jessicar:) och sen vidare till cleo. Jag tycker att det var riktigt skoj MEN den där jävla klänningen säger jag då:P haha!! vet inte hur många gånger den kvällen jag var tvungen att klippa bort fransar som gått sönder och inte nog med att dem gick sönder hela tiden, dem fastnade i precis allting:P
haha i knapparna på min jacka, i dörrhantag, i människor som gick förbi, mm. haha hemskt:p

Aja tänker inte lägga ut så många bilder eftersom att dem flesta är en total katastrof!:P haha
men här är en på mig och jessicag:)


Idag har det inte hänt mkt eftersom att jag har varit till min stora förvåning bakis hela dagen. jag som aldrig brukar bli bakis ens:P och jag drack inte mer än vanligt så jag gör det ända rätta och skyller allt på mensen;)

NU ska jag krypa ner i sängen brevid anton och få mig lite sömn :)

Ett konstverk på mig och anton:) jag är sååå duktig på att rita;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0