En helt onödig kväll

har inte gkort ett piss nödvändigt ikväll! har suttit här vid datorn och vid tv och vid datorn igen vilket liv elr hur?:Phaha har inte ens bakat nån kladdkaka jag orkade inte så det blev att fetta mig med en japp ist;)

aja har iaf vart och kollat kläder på internet, helt onödigt egentligen jag har ju inga pengar och mitt studiebidrag kommer ju inte räcka till nått heller kanske eventuellt till en halsduk.. ja tänk om man hade pengar..massor med pengar:D men det har jag inte:(

har bestämt mig för att jag vill köpa "den lilla svarta" hittade många fina på forever21:)


Jag får väll a ett snack med min börs (anton) ;) haha kommer aldrig att funka
kanju alltid prata med pappa men sannolikheten är minimal så minimal att det inte ens är någon idé att fråga.

MEN VILL JU HA!!!!:) If i was a rich girl nanananann nanana

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Den första klänningen var ju supersöt!

2009-09-29 @ 19:10:54
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Shopalicious

Vad bra. Hoppas att du hittar ngn du gillar :)

2009-09-29 @ 22:10:51
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0