..

Har varken haft tid elr ork för att blogga har ju haft fullt upp:P haha
tänkte bara säga om min ubderbara vecka eftersom att jag och anton firade våran 2årsdag i tidags!!:D ÅÅ vad jag älskar dig<3 Jättemysig dag:):):)
Går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig!<3
ursäkta mina hästtänder:b
Fick skitsnygga skor av anton:)
oj äää skitsamma orkar inte rotera nu får den vara sne:P
skorna är mkt snyggare i verklighet än på bild;b
aja idag har jag inte gjort så mkt har vart på stan med terese och slösade mina sista pengar på ett linne, ett fint linne( och det var ju på rea!) :b haha
och ikv blir det att sola med terese på hennes mammas jobb. Tycker att det behövs eftersom att jag är så blek så jag ser ut som ett lik, så om jag solar kommer jag ju bli röd ist för vit och med en massa oranga fräknar överallt:p aja sen så kanske jag far till anton om han orkar komma och hämta mig men får se ska nog ringa han efter middagen om inte han hinner ringa före:)
Å vad skönt med en helt lugn helg har ju knappt gjort ett piss har mest sovit och det behövdes verkligen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0