Måndag

vad kan man säga om idag? inte så intressant dag skola till 3 hade bla religion som jag är ett sånt "big fan off":b Men nu ska vi iaf göra egna arbeten som vi får välja helt själva så då valde jag hinduism ända som man kanske inte håller på att dö av ilska över deras korkade åsikter om gud och livet å sånt:P haha så har dem ju så mångamånga gudar som ser roliga ut iaf men jag tror inte dem är allvarliga på att det har funnits människor med elefant huvuden:P menmen..

Annars så hade jag tänkt göra chokladbollar men det blev ju inte av eftersom att jag for till Anton.

Imorn kanske blir lite mer intressant då äre ju dags för ölprovning;) haha mums!!!:)


Jusste måste börja träna nu jag skäms ju för fan över att visa mig bland folk snart:P aja kanske får sånt här 2veckor grattis på helex av JessicaG, sen blire väll att skaffa hälsans kort också:b sen är det bara att finna den där orken:)

Men nu tbx till idol!!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0