Behind the curtain, in the pantomime.

Blir så att jag far till kalix. har varit ett väldans velande men nu ska jag ändå följa men har tappat orken typ:P men får se hoppas det blir kul där iaf. men vi borde egentligenha varit där nu! skulle ju fara typ 2-halv3 men dem där segpropparna har inte hört av sig ännu.

justja! har hunnit beställa lite från nelly idag också (betala i juni) ;) men blev bara ett linne och en väska både i rosa.. hmm undra hur det slutar, jag brukar inte ha rosa kläder på mig. men linnet var gulligt, nog för att på bilden såg det beiget ut, men det stod att det skulle vara ljusrosa så ser ju hur det ser ut när det kommer . aja hinnre inte lägga upp nån bild nu, så det får bli nån annan gång;)

kom på en till sak!
slingade håret idag också! men det blev väll mindre lyckat. inte så mkt skillnad heller, mer orange i håret bara:'b




Jag förstår inte? Är det oss du menar? Har vi gjort nått? Har det hänt nått? Jag förstår bara inte?
Talk to me, we can work it out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0