dags att börja tagga till ikv igen?

ifredags så var jag i antons stuga med hans familj hade jättetrevligt spela spel och såg på luftslottet som sprängdes:) sen på lördagen for vi en snabbis till haparanda och fika i ikea och gick på skopunkten. sen blev det att bege sig hemmåt igen:) för att börja tagga för fest i boden. 

och vad ska jag säga om boden då.
det var jättetrevligt förfesten hos mathias men krogen var kanske inte det bästa. verkade som att alla i boden kände alla och alla snacka skit om alla typ:P 

och sen var det ju den dära killen hmm vad ska man säga om honom.. typ desperat och omogen?? ni vet när man inte får det man vill och då blir hur grinig som helst och börjar skicka hot sms! och så störda jag mig på att han sa att jag och terese verkade vara i riktiga skitförhållanden?? ursäkta?? vad f*n vet han om det!!????


ajaj ikv blire krogfesten på cleo iaf;) kan ju inte säga att jag har varit så taggad men börjar känna att det vänder nu:) hoppas det blir skoj iaf men nu har jag lite bråttom så ska sy om min klänning klart sen dusch å fix å sånt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0