Does anybody know what we are looking for?

skulle dricka te med honing(ja jag vet det heter honung men jag tkr det blir gulligare så) och så hade vi ingen honing!  jepp , det går inte så bra att dricka te med honing utan honing och inte hade vi sockerbitar heller och jag som vill ha mitt te riktigt sötsliskigt. så fick ta strösocker ist. 

men nu är jag riktigt trött måste nog gå och sova har ju till och med sett och hört ett spöke i hallen nyss. jag går från köket efter jag har ätit min kvällsfika och druckit mitt te och hallen är alldelles brevid men jag hade suttit på pappas plats så då ser man inte in i hallen, och när jag gick ut från köket så är jag nästan helt säker på att jag såg Misty(min förra hund) stå där i hallen. det var bara i nån sekund. vet inte riktigt om det var av trötthet eller feberyrsel eller vad det var, men jag var så säker på det jag såg.

Jag drömmer ofta om Misty varför vet jag inte riktigt men i drömmarna känns hon så verklig när man rör henne så att det nästan är läskigt när man vaknar. Jag saknar henne.

Men nu måste jag sova känner att jag behöver det . vill inte vara sjuk, hoppas att jag vaknar pigg och glad imorn!:) 
men jag har väll inte den turen spec inte nu när jag råka ta sönder en spegel i helgen. 7års olycka, jippi!!

Go'natt



mitt desperata försök till att le trots att jag är otroligt sliten och illamående, men leendet ser bara framtvingat ut som det faktiskt är också. och ja, jag är sliten till tusen. hade mkt väl behövt en dusch nu men ska sova. duschen får vänta tills imorn;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0