I guess we know the score...

usch känner mig inte kry och halsen känns som knivar och huvudet dunkar..
fan vill INTE bli sjuk!!:( 

har inte gjort ett piss idag har inte haft nån ork. eller första delen av dagen spenderades med att sova och sitta framför tvn hos anton. sen kom pappa och hämta mig så for vi förbi storhdn och så köpte jag slingfärg och ist för att köpa den jag köpte förra gången som faktiskt var superbra så köpte jag en som jag har hört inte alls är så bra! så varför köpte jag den???? jo för att jag hade typ 250kr kvar att leva för den här månaden och man fick en mascara från maybelline på köpet om man köpte det andra sämre märket på slingfärgen. och min mascara är slut och jag har ont om pengar så ja då fick det bli den sämre färgen. så får jag väll hoppas på det bästa annars får jag väll leva med typ gulorangeaslingor eller vad det nu blir:P

sen när jag kom hem från storhdn så börja jag frysa nå så förjävligt så har legat i min säng med dunjacka och täcke och vilat. och nu är jag inte alls trött så får se om jag kmr lyckas med att somna:/ blev sugen på nått sött undra om jag ska göra chokladbollar, men tror att vi har slut havregryn:(

aja nu ska jag iaf dricka lite te med honing;)



Kommentarer
Postat av: amanda :)

söt :)

2010-04-08 @ 18:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0