I have to find the will to carry on

Detta har verkligen varit en fullt upp vecka för mig.... 

elr egentligen har jag inte gjort så mkt.

men har varit 4dagar på praktiken ist för tre . så har inte haft mkt tid till annat..

i måndags for jag direkt från skolan till praktiken , slutade 10 så efter at ha gått skola och jobbat från 8-22 så ville man bara sova när man kom hem till anton..

sen for jag ganska tidigt på tisdagen hem , hann bara hämta ut ett paket, äta lunch, duscha, fixa mig och sen tillbaka till praktiken. sen hem ,  vänta på att anton skulle komma till mig, kvällfika och sova. sen blev halva onsdagen att sova efter som att jag skulle vara på praktiken till stängning så ville vara pigg. sen till anton äta middag sen praktik. 
sluta vid halv 3 gick hem till nina som hade låst ut mig(fick väcka henne genom att kasta grus och snöbollar på hennes fönster) sen när jag äntligen kom in , sova. 

for hem vid lunch när pappa hämta mig. han bjöd på max . sen duscha jag , fixa mig och sen praktik . sen hem till nina och läsa igenom häftet till nationella som jag hade i fredags och sen sova.

fredag bestod av nationellt prov satt till 11 och skrev 8 jävla a4, fattar inte att det blev så mkt men när jag väl kom igång att skriva så ja ..

sen lunch med nina och terese, stan ett tag . sen myskväll med anton. vi såg "flickan från ovan" riktigt bra film!!!!
sen sova

och idag så har jag varit med anton . sen efter middagen så for jag och var med terese och nina:) och nu har jag nyss kommit hem:)



så har inte varit en spec händelserik vecka . och nästa vecka kommer i princip bli likadan.



juste sålde ju på loppis också. gick inte så värst bra fick bara 150kr men jag behöver ju alla pengar jag kan få. så nu har jag 154 -11kr att leva på tills nästa studiebidrag.

dem dära 11kr var för att jag köpte en festis:P det var ju en ny smak så kände mig tvungen att testa:) (bra att dem har tagit bort dem dära festis free)

Festis Pineapple Passion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0