On and on!

justja någonm som la märke till klänningen jag hade på mig i söndags:) har gjort om den!:)

så här såg den ut från början:


Och jag kapade lite i ryggen:)


den är inte helt färdig omgjord än lite mer smådetaljer och shit får se om jag orkar göra klart nån dag:)
men sen var det ju meningen att jag skulle ha den finnurliga uppfinningen "fashion tape" till. och kan bara säga så här...

... HATAR FASHION TAPE!!!!
tog hundra år längre att fixa sig för att lyckas pillra upp tapen och sen att få den på plats och sen ville ju den jäveln inte sitta, så fort jag vred mig, böjde mig eller dylikt så lossna den jävla tejpen. så var tvungen att ta ett skärp för att klänningen skulle hålla sig någolunda på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0