så trött man kan vara.

Är inte nådigt trött just nu. och ändå ska jag väntaa på att anton ska komma hit. innan jag får min sömn!


i måndags så hade jag skola och som vanligt så har vi jättehål efter första lektionen. så jag och jessica gick på stan för att kolla studentklänningar. jag hitta ingen eller jag la undan en till idag men for aldrig och köpte den. Men jessica hitta en som hon var jättefin i:D Jag hitta också hur snygga skor som hells som jag också la undan. så jag och pappa for och kolla på dem idag för pappa skulle köpa dem åt mig.. men han vägrade .. han kalla dem vulgo:S men det är ju min student, mina fötter .. jag borde väll ändå bestämma själv vad jag vill ha för skor på mina fötter!!! spelar ingen roll om han tkr dem inte passar.. han tkr jag ska köpa vita. men jag vill inte ha vita. dem blir ändå svarta efter några timmar. jag vill ha svarta . det passar ju till ALLT! menmen.. sen var pappa tvungen att fara tillbaka till jobbet så vi hann aldrig kolla på studentklänningen.


aja efter jag och jessica hade gått på stan så blev det tillbaka till skolan. sen blev det pizza , sen tillbaks till skolan igen och sen praktik. och så kom jag hem vid 11 och då var det nästan bara direkt ner i sängen;P


Idag så ja for jag ju till stan med pappa som jag nyss skrev. sen till praktiken. första dagen i köket.;P
men fick inte göra så mkt dem hade inte så mkt för mig att göra. :/ menmen det kommer väll. :)

men nu så ska jag gå och låsa upp dörren , anton kmr ju snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0