I'm gonna make it to heaven

lk igår då... kunde ha varit bättre.

kom ju dit så sent han knappt göra nått. och min finfina skjorta är helt förstörd det är spillt öl på den. och så hade nån spillt öl på en bänk i ett öltält och  ja, jag satte mig där. märkte först idag den stora fläcken på rumpan på skjortan som stank öl:/

så ska jag vara ärlig och säga att jag spydde morse också. väldigt konstigt , jag drack ju inte ens så mkt, det var ju bara torsdag igår jag hade ju tänkt spara mig till ikv och lördag så fårstår inte riktigt varför jag mådde dåligt imorse? jag brukar sällan bli bakis och spy dagen efter har bara hänt en gång tidigare i hela mitt liv.

aja ska kanske ta det ganska lungt ikv ändå vad gäller alkoholen. JAg menar jag är ju jag och jag är rolig utan alkohol också;) 

aja dags att börja fixa sig:)





Kommentarer
Postat av: Becca med C

Med mig är det skit bra :)

Själv? Kramisar

2010-08-11 @ 20:06:14
URL: http://bmedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0