Those cats were fast as lightning

Pinsamt!!! hojja usch och fy.

var på ica maxi nyss med anton för att köpa baguetter. så står vi i en skitseg kassakö så märkte jag att i kassan brevid var det bara en i kön så gick dit ist och tog förgivet att anto också såg det och gick dit. för hörde att det var nån bakom mig. så jag börjar prata på och så ska jag lägga upp mina baguetter på rullbandet(som var jättelånga så dem stack ut ur påsen och då ville jag inte lägga dem på bandet så att toppen kanske blir smutsig och äcklig!) så då säger jag: - baguetterna sticker ju ut, vet inte riktigt om jag vill lägga dem på bandet, fast kom på att jag ändå inte äter "snopparna"(som jag moget nog brukar kalla kantbitarna). 
Anton svarade aldrig så tyckte att det var konstigt och kollade bak och såg en tant som såg ut som ett frågetecken, jag kollar åt sidan och ser anton stå kvar i andra kassan, kände verkligen hur varmt det blev och mitt ansikte blev knallrött. usch pinsamt och när jag skäms har jag en tendens att prata väldigt högt och säger till anton att jag trodde ju han var bakom mig och att folk måste tro att jag är schizofren och HAHA och jag skäms. och mitt prat/skrik gjorde ju inte saken bättre ..

och bara för att det är jag så lovar jag att det var nån jag känners mamma och att hon kände igen mig men inte jag henne och sen kommer hon hem och säger till sin unge nått i denna stilen: - ehm jag såg din kompis på ica maxi, moa. hon stod i kassan och pratade med sig själv om snoppar, mår hon bra?



aja nog om pinsamheter och över till LK!

har ju inte skrivit nått i bloggen förutom om torsdagen. men tänker ta det i korta drag.
Fredag - förfest hos anton, grillade och hade trevligt. sen lk. höll oss nog mest i kafelino tältet men köpte inget där. dem tog så jävla överpris och kände att jag ändå inte behvde. men mkt dans blev det. efter lk blev det max och sen hem till anton:)




Lördag - Twisted sisters, stod typ längst fram:P vad mer kan  man säga om kvällen blev så sent innan vi drog till lk och sånt så kvällen var rolig men den tog slut alldelles för fort. men hann ju iaf med thaimat;)





så mer detaljerat får ni inte låter kanske inte som att jag hade så kul, men hade det. men vet inte riktigt om det var värt pengarna, 500kr för två dagar..

fast en sak kan jag säga, jag borde inte få ha med mobilen. alla mina pengar tog slut på fyllesms till folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0