Tyson

Jepp. så blev det för mig och anton att skippa utlandsresan som var planerad till vår 3årsdag. Ist så for vi till piteå igår och hämtade Tyson. Så nu har vi hund tillsammans han är vår lilla bebis och vi kunde inte vara lyckligare;)
nu ska vi bara fixa med försäkring, sen om några månader ska han kastreras och så ska vi leta en valpkurs och gå med honom:) men kan ju erkänna att jag är något slut idag, man måste väl vänja vid tiderna, jag menar i natt skulle han ut halv2 sen 6 och sen var han pigg och kunde knappt somna igen men han lyckades och sov till 8 sen var det bara att stiga upp med honom, men om han väcker oss likadant som han väckte oss imorse så har jag inget emot att vakna tidigt<3. har vart och köpt leksaker idag till honom som han verkligen älskar kan inte bestämma vilken han ska leka med så springer som runt mellan alla:P sååå söt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0