You broke another mirror, you're turning into something you are not

Imorn då händer det. forhoppningsvis!:P haha!!

kl4 tatuerar jag mig... IIIiiiiihhhh!! nervös mer nervös än förra gången:S kommer göra som dem i lucia tåget och svimma;S kanske spyr också..


Idag steg jag upp 3 på morgon för att sen jobba från halv5- halv4. och om ni tkr jag är konstig som stiger upp 1,5h innan jag ska jobba så är det för att. 
Jag går ut med tyson på morgon, jag vill hinna äta ordentlig frukost(jobbar inte bra på fastande mage) och jag sminkar mig( och jag struntar i om vissa tänker hur fan jag orkar sminka mig,, men tänk efter jag jobbar bland folk då tkr jag att man ska se pigg och fräsch ut. så deså!)

var tre lucia uppvisningar idag på jobbet, på andra uppvisningen hör man ett duns så har en tjej svimmat, när dem ska gå svimmar en till och sen när dem hade gått hade ytterligare 2 till svimmat?:P vad hemskt men jag är ju så skadeglad så lite komiskt tyckte jag att det var.


oj är det final i biggest looser nu?!:O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0