äntligen helg:)

Nu är det fredag:D blir visserligen en lugn fredag för min del, orkar inte fara ut när jag ska och jobba imorn:)

Idag har jag gått på stan hela dagen:) först med frida och ida:) och frida shoppade som ett jävla djur! och avis är man också såå snygga skor och väskan och ja allt hon köpte, var så att man ville ta hennes påsar och springa;);) mohahaha!!

ne men sen så gick jag och frida och tod en fika på roasters så kom linnéa också och fikade. vi tog kladdkaka med blåbär och grädde och varmchoklad med grädde och marshmallows;'D så gott och flott;) hihi! (och ja jessica jag vet att du nu när du läser det här tänker att jag är en gris, men jag har ju bestämt mig att den här veckan ska bli en tjockis vecka;D haha!!)
Sen kom terese också och gjorde sällskap och så kom emelie och robert också :) och hon har klippt håret och det vart sjukt fint:)

sen efter det så for alla hem förutom jag och terese som forts gå på stan:P så gick vi på monki hade redan varit där en sväng utan att hitta nått. men nu skulle jag bara in och kolla på nå kavajer men hitta en MASSA annat också. slutade med att jag ville köpa en kavaj, ett linne, ett par leggins och en tröja. men hade inte råd med allt så det blev tröjan och legginsen, fast egentligen hade jag inte råd med dem heller. hade bara 500kr på presentkort och dem blev 650 tillsammans och jag har ju slut på pengar men då kom anton in så fick låna 150 av honom:) fast han ska få tillbaka dem imorn efter att jag har jobbat:) ( bra att man får pengarna dirr;) )

aja nu ska jag väll avsluta med några bilder sen ska jag mysa med anton resten av kvällen:)


frida och linnéa på roasters<3

MUMS!



nya kläderna:) syns kanske inte på bilden att det är skinnlappar på legginsen:)


slitna jag idag

haha!! råkade gäspa på en bild:p inte så gullig bild inte

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack=) men det blev snyggare efter att jag färgat det TVÅ gånger :p haha:)

2010-02-19 @ 19:29:49
URL: http://lillahemulen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack=) men det blev snyggare efter att jag färgat det TVÅ gånger :p haha:)

2010-02-19 @ 19:29:51
URL: http://lillahemulen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack=) men det blev snyggare efter att jag färgat det TVÅ gånger :p haha:)

2010-02-19 @ 19:29:51
URL: http://lillahemulen.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha mitt huvud ser gigantiskt ut x)

2010-02-20 @ 13:04:14
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0