ensamt

Vill inte gå och sova:( anton är ju inte här . helt ensamt. usch tkr inte om att sova själv:/ spec inte när man har haft nån att sova med flera dagar i rad då känns det alltid extra hemskt. aja för väll försöka men kanske inte riktigt än:P


kollla vad jag tog från hamsterpaj

hihi vilken söt liten en^^



ÅÅ jag har kollat på en massa studentklänningar hela kvällen och skyller allt på Eggy!:P
vill ha men har inte råd:(
ska man verkligen orka söka extra jobb??. känns verkligen inte som att jag har tid eller ork för det. men vill ju inte missa balen och jag vill ha en fin vit studentklänning och jag vill fara utomlands och ja det finns en hel del massa mer som jag vill. men man kan ju inte alltid få som man vill eller hur.



aja imorn är det fatservering och restaurangen är fullbokad kommer väll få tre borde var. kanske inte så illa egentligen men JO det är det visst + att jag suger på fatservering!  gruvar mig som fan.


har ni tänkt på hur kul det är att använda lite annorlunda udda ord lite då och då. det gör det mkt roligare att skriva eller prata:P hHAHA

Kommentarer
Postat av: Emme

Hahahaha, varför skyller du på mig? =) Hehehe, min kom från usa igår, och skickades till mig idag! Så jag har den i nästa vecka!! :)

2010-02-18 @ 14:58:12
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0